Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~permissive | użytkownik

imię i nazwiskoWiktor adresPolska zarejestrowany27.01.2010 @15:27:29 ostatnio na stronie10.04.2010 @17:34:52

Rozpoczynam przygodę na digart.pl
Proszę tylko o konstruktywną i miłą krytykę.


Avka sponsorują panowie: http://ls-angelus.deviantart.com & http://www.sebekkpl.digart.pl

Nie bawię się w portfolia ani dorywcze prace.
Jeśli tworzę, to już tylko i wyłącznie dla siebie i znajomych.

Enjoy my profile!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty9 komentarze112 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~SamaeL89    18.02.2010 @23:17:54
O dzieki bardzo za odwiedziny postaram się następnym razem poprawić .
~gamingman21    14.02.2010 @15:05:35
no tak wybacz, nie zwróciłem uwagi na tytuł rysunku
pozdrawiam, masz świetne prace...ja dopiero zaczynam uploadować moje te troszkę leprze i dopracowane pracki więc zapraszam i na mój profil od czasu do czasu.
ostatnio edytowane: 2010-02-14 15:07:09
~HenryLee    12.02.2010 @21:04:48
Dzięki za komentarze!
^Templar    11.02.2010 @23:56:35
way too kind sir!
~SamaeL89    11.02.2010 @22:35:43
~lee666    11.02.2010 @20:37:30
dzięki
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
+Skina    11.02.2010 @09:12:33
Dzięki
+Tofiq    10.02.2010 @22:35:03
u Pana również ciekawie

pozdrawiam
Tofiq
+Casiel    10.02.2010 @22:14:57
:c)
dzięki
+Tofiq    10.02.2010 @21:30:08
dzieki
~mcklocek    10.02.2010 @19:38:17
dzieki
~TH3RION    10.02.2010 @19:13:46
tez juz taka opinie słyszałem i dlatego coraz bardziej mi się ta praca nie podoba , pozdro
_______
This deathbed is my home.
~Khaz    10.02.2010 @18:11:23
dzięki przeszperam galerię jak znajdę chwilę po powrocie z ferii
~pepemarek    10.02.2010 @17:50:52
Wielkie dzięki. Pozdrawiam
~tawiz    10.02.2010 @17:24:17
thx
~jeanette    10.02.2010 @17:08:53
milo ze obserwujesz moja galerie.pozdrawiam
~swallowtail    10.02.2010 @17:01:44
Dzięki również Bynajmniej się nie obrażę, a wręcz przeciwnie - będzie mi miło:D
~tomeo    10.02.2010 @16:26:08
dzięki- to miłe zwłaszcza od osoby z taką galerią- pozdrawiam
~Rubinos    10.02.2010 @15:59:36
thx
!JakkaS    10.02.2010 @09:40:56
Hej, Nie bardzo mam czas teraz żeby zostawić jakieś komentarze czy krytykę pod pracami. Tak na szybko to jedno co mi się rzuciło w oczy że zbyt mocno/często używasz czerni jak dla mnie. A najbardziej podobają mi się te marsjańskie stwory i szkielecik. Ten ostatni na prawdę fajny. A jak szukasz jakieś sensownej krytyki to załóż teczkę tutaj: http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=21
~sebekkpl    10.02.2010 @09:01:52
kwestia czasu aż kolega będzie miał tytuł mistrza na digarcie
_______
SZ-N!
~FredTombstone    10.02.2010 @08:03:42
Settlement jest konkretne. Doceniam pracę przy sea wars, ale tematyka do mnie nie przemawia, a tu już się pojawiają tylko kwestie gustu.
Dzięki za wpis
Pozdrawiam
~mandragora1    09.02.2010 @22:40:50
dziękuję za komentarz , pozdrawiam
~tasiorts    09.02.2010 @21:33:54
Dzięki za odwiedziny, komentarze i obserwację!
~tasiorts    09.02.2010 @21:31:21
Masz świetne prace! Świetne koncepty i pomysły!
Zarzucę kotwicę!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt